.: نمـــــــــــــکی :.
.: نمـــــــــــــکی :.

.: نمـــــــــــــکی :.

فقط بخندید

تکه ای از سریال قهوه تلخ از هفته چهارم

البته در فروشگاه ها تا سری سوم عرضه شده ولی گویا این مربوط به هفته چهارم هست و نمی دانم چطور به دست بعضی ها زودتر می رسد…

دانلود با فرمت wmv حجم ۷۰۰KB

پسر بی جنبه...

سلام داشتیم با پسر داییم حرف می زدیم که یه داستان گفت درباره ی دوستش خوب حالا ازش اجازه گرفتم که به شما هم بگم خیلی باحاله داستان بی ظرفیتی یه پسره...نظر یادت نره!!

از زبون دوست پسر داییم:یه روز دختر عموم گفت خونه تنهام بیا کارت دارم پس منم یه سر رفتم داروخونه وبعدش هم اونجا رفتم.

دختر عموم راست میگفت کسی خونه نبود.گفت من میرم تو اتاق چراغ ها رو هم خاموش میکنم تویک دقیقه ی دیگه بیا...

دختر عموم رفت تو اتاق و هنوز در رو نبسته بود شروع کردم به دراوردن لباس هام ۳۰ثانیه هم نشده بود رفتم تو...  .....

با کلی هیجان چراغ ها رو روشن کردم منتظر بودم برای اولین بار دختر عموم رو بدون لباس ببینم ........

 

ولی اولین چیزی که دیدم بادکنک و برف شادی بود. (خاطرات بدترین جشن تولد من)