.: نمـــــــــــــکی :.
.: نمـــــــــــــکی :.

.: نمـــــــــــــکی :.

فقط بخندید

اگه گفتید !

اگه گفتید نکته ی این عکس چیه !؟‌!


لالائی

مامانه داشته واسه بچه اش لالائی میخونده

بعد از 15 دقیقه بچه میگه :

خوب دیگه مامان خفه شو میخوام بخوابم

نصف مشکل ما پسرها


نصف مشکل ما پسرها سر اینه که :


مسیج دختر : سلام عزیزم



پسر : سلام عشقم  (sending failed)



دختر : عزیییزم ؟


پسر : بله بله ! من اینجام ، اس قبلیم نرسید؟ (sending failed)



دختر : عزیزم؟میخوای منو بپیچونی ؟؟



پسر : نه عسلم! من که دارم جوابتو میدم! (sending failed)



دختر : باشه ، این رابطه تمومه! دیگه زنگ نزن!



پسر : لعنتی ! برو به جهنم (message send)

فیلم عروسیم

فیــــلم عروسیــــم رو برعکســــ نگاه میکنمــــ

خیلیــــ حال میدهــــ


زنمــــ حلقه‌شــــ رو در مــــیاره و میره خونــــه باباش
فکرشــــو بکن

مسافرکش


مسافرکش بدون مسافر داشته میرفته ،

یهو کنار خیابون یه مسافر مرد با قیافه ی مذهبی میبین

ه کنار میزنه سوارش میکنه و مسافر صندلی جلو میشینه،

یه دقیقه بعد مسافر از راننده تاکسی میپرسه :آقا منو میشناسی ؟

راننده میگه : نه. یهو راننده واسه یه مسافر خانوم که دست تکون میده

نگه میداره و خانومه عقب میشینه

مسافر مرد از راننده دوباره میپرسه منو میشناسی؟ راننده میگه : نه شما ؟

مسافر مرد میگه : من عزرائیلم. راننده میگه : برو بابا اُسکول گیر آوردی؟

یهو خانومه از عقب به راننده میگه :ببخشید آقا شما دارین با کی حرف میزنین؟

راننده تا اینو میشنوه ترمز میزنه از ترس فرار میکنه بعد زن و مرده با هم ماشینو میدزدن ... !!!



ای تو روح من

یک دوست دختر نداریم با هزار نقشه ببریمش خونمون

لختش که کردیم همچین صحنه ای رو ببینیم

ما از غذا خوردن بیفتیم اون بگه عزیزم

تا حالا هیچ نامحرمی چشمش به اندامم نیافتاده

تو اولینشی

منم بگم ای تو روح من که اولینم


بدون شرح

اینم یه عکس برید حالشو ببرید


فقط یه ایرانی


فقــــــط یه ایرانیــــــ میتــــــونه . ..


بگهــــــ مامانــــــت تو حلقــــــم




برای دیدن عکس کلیک کنید

فساد اخلاقی

این بارم فساد اخلاقی آقایون نمایان شد

فساد اخلاقی اونم جلوی همه؟

زشته بابا


مال محـــــــمود


مال محـــــــمود کیـــــــ رفته؟

مال محمود و کیـــــــ دیده؟

هیشـــــــکیـــــــ ندیده

حـــــــالا کی میخواد ببینهـــــــ ؟


برای دیدن عکس کلیک کنید

فیس بوق

چند روز پستـــــ ندادم اومدمـ که جبران کنم

این عکس نشون میده که این فیســـــ بوق چه بلایی سر مردم اورده

آخه مرده مومن این چه وقته فیســـــ بوق رفتنه

من چیزیـــــ نمیگم خودتون نگا کنـــــید


برای دیدن عکس کلیک کنید

کنترل زنها

شاید شما هم از اون دسته آدمایی باشید

که از کارایه زناتون خسته شدید!

بله کلید این مشکل اینجاست

یک کمپانی بزرگ تصمیم به تولید دستگاهی زده که شما رو راحت میکنه

و به جرات میتونم بگم ۸۰٪ مشکلاتتون رو حل میکنه

این دستگاه بزودی در سرار کشور توزیع و با قیمت اثتسنایی به فروش میرسد

فقط چند روز دیگر تحمل کنید و سپس آسوده شوید


عشقم

تقدیم به بهترین دختر دنیا و امید حیات من

با آرزوی بهترین و برترین ها برای فرشته زندگیم . . .


عشقم روزت مبارک

خودش میدونه کیو میگم

فوتبال خاک برسری

ای بابا

حی میگن کشتی ورزشه بدیه 

بابا این فوتبال از همه بدتره

میگی نه خودت نگا کن



 برای دیدن عکس اینجارو کلیک کن

فوتبال خاک برسری

ای بابا

حی میگن کشتی ورزشه بدیه 

بابا این فوتبال از همه بدتره

میگی نه خودت نگا کن



 برای دیدن عکس اینجارو کلیک کن

من میخواستم


من میخواستم امسال


از اول مهر درس بخونم


از بدشانسی اول مهر تعطیله


....


...


...


هیچی دیگه میفته واسه ترم دیگه.