.: نمـــــــــــــکی :.
.: نمـــــــــــــکی :.

.: نمـــــــــــــکی :.

فقط بخندید

نــــوروز مبـــــــارک


12 ماه گذشت، سیصد و شصت وخورده ای روز...
تو هر ثانیه ش یه اتفاقی یه گوشه این دنیای بزرگ افتاد

یه سریا به دنیا اومدن، یه سریا از این دنیا رفتن
یه سریا دل بستن، یه سریا دل کندن...
بعضیا دلشون شکست، بعضیا دل شیکوندن
خیلیا با یکی جفت شدن، خیلیا جفتشون تنهاشون گذاشت
بعضیا با یه حس مشترک، دوستای جدید پیدا کردن
بعضیا با یه سوء تفاهم دوستاشونو از دست دادن.

با هم خندیدیم، به هم خندیدیم! خنده یه سریا به قیمت اشکای یه سری دیگه تموم شد!
رفتیم، اومدیم، قهر کردیم، آشتی کردیم، خندیدیم، بغض کردیم، غصه خوردیم، شادی کردیم
می خوام بگم زندگیمون رفت، چه با میل و خواسته مون و چه برخلاف آرزوهامون
چند ساعت دیگه  تا یه سیصد و شصت و پنج روز دیگه رو شروع کنیم

بشینیم یه حساب سرانگشتی بکنیم ببینیم با خودمون چند چندیم...!


نــــوروز مبـــــــارک

قیافه دخترا


قیافه دخترا وقتی واسه خواهرشون خواستگار میاد




ﺩﺧﺘﺮﻩ - ﭘﯿﺘﺰﺍ ﻓﺮﻭﺷﯽ


ﺩﺧﺘﺮﻩ ﻣﯿﺮﻩ ﭘﯿﺘﺰﺍ ﻓﺮﻭﺷﯽ ﯾﻪ ﭘﯿﺘﺰﺍ ﺳﻔﺎﺭﺵ ﻣﯿﺪﻩ .
ﺻﻨﺪﻭﻕ ﺩﺍﺭ ﻣﯿﭙﺮﺳﻪ ﭘﯿﺘﺰﺍﺗﻮﻥ ﭼﻨﺪ ﻗﺴﻤﺖ ﺑﺸﻪ ؟ ۶ ﯾﺎ ١٢ ﻗﺴﻤﺖ ؟
ﺩﺧﺘﺮﻩ ﻣﯿﮕﻪ ﻭﺍﯼ ﻧﻪ ﻣﻦ ١٢ﺗﺎ ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﻢ ﺑﺨﻮﺭﻡ ﻫﻤﻮﻥ ۶ ﻗﺴﻤﺘﺶ ﮐﻨﯿﺪ !

تلاشی دیگر برای خودکفایی


ختراع جالب دانشمندان ایرانی برای مقابله با تحریم ها!
و تلاشی دیگر برای گام در مسیر خودکفایی:))))


کتونی سفید

من اصلا کاری به این ندارم که چرا اینا شرتاشون این شکلیه؟

کاریم به این ندارم که شرت سمت چپی چرا انقدر درازه؟

من فقط موندم اون کتونی سفیدارو کی به اون



وقتی با پراید ...

این منم!
وقتی با پراید میام بیرون


اعـتــــماد بــه نــفســ

اعـتـــــــــــــماد بــه نــفســــــ


لپ تاب قدیمیم

رفتم به مغازه دوستم ، دیدم یه دختر شاکی اومد تو، لپ تابشو کوبید رومیز ،
به فروشنده گفت که لپتابتون خرابه من اینو نمیخوام .

فروشنده : چرا ؟
دختره : من نمیتونم اطلاعات لپ تاب قدیمیم و روی این بریزم !
فروشنده : خانم امکان نداره ، میشه لطفا این کارو جلوی من انجام بدین ؟
دختره لپ تاپاشو روشن کرد ، یه موس هم از کیفش درآورد !
- روی فایل مورد نظرش با موس راست کلیک کرد و Cut رو انتخاب کرد .
- موس رو از اون لپ تاب جدا کرد .
- بعدش با دقت موس و برداشت و به لپ تاب جدیده وصل کرد .
- دوباره راست کلیک کرد و از اونجا Paste رو زد !

.
.
.

- فروشنده سکته کرد مرد !

دانلود آهنگ محسن نامجو - روبرو

  دانلود آهنگ جدید و  بسیار زیبای محسن نامجو به نام روبرو

به یاد فریدون فروغی



با دو کیفیت متفاوت

ادامه مطلب ...

صلوات بلـــند


رحم الله من یقرا فاتحة مع صلوات...
بیچاره اون که اون زیر وایساده