.: نمـــــــــــــکی :.
.: نمـــــــــــــکی :.

.: نمـــــــــــــکی :.

فقط بخندید

عکس های جدید حامد بهداد

اینــم از عکس های جدید حـــامد بهــداد

در فیلم جدیدی که میخواد بازی کــنه!!

با گریمی جدید و جالب!!


ادامه عکس ها در ادامه مطلب

فردا دیر است


آقایون محترم فردا دیر است، همین امروز


ضد حال های جدید و باحـــــــــال

ضد حال های جدید و باحـــــــــال


دختر خانم

امروز سوار ماشین که بودم.

یه دختر خانمی خواست از خیابون رد بشه من نگه داشتم تا رد شه

بعد از اینکه از جلوی ماشین با هزار قر و ادا رد شد،

برگشته میگه خوب دید زدی نکبت؟

یعنی فقط دنبال یه دوربین می‌گشتم زل بزنم توش

. . . اینجــــــــــــوری

هیچکس تنها نیست

پد موس هـــــــــــــــــمراه!

 هیچکس تنها نیســـــــــــــــــــــــــــــــت


سامی بیگی این عشقه ریمیکس Sami Beigi Remix

یکی از دوستان درخواست کرده بود که ورژن ریمیکس آهنگ

سامی بیگی به اسم این عشقه رو بزارم واسه دانلود

منم آپلود کردم

پیشنهاد میکنم دانلود کنید

برای دانلود به ادامه مطلب برید

ادامه مطلب ...

عکس هنری

من هیچی نگم بهتــــــــــره