.: نمـــــــــــــکی :.
.: نمـــــــــــــکی :.

.: نمـــــــــــــکی :.

فقط بخندید

ساســـــی مانکن

ســـــام علیک

دیگه شـــــما به بزرگیه خـــــودتون ببخشـــــید که


یه چـــــند روزیـــــ نتونستم پستـــــ بدم


امروز همـــــ میرم جاییـــــ تا آخر هفته

گفتم این روز آخری یه چیزی بزارم حال کنید

اینـــــ چیزه باحال چه چیز بهـــــتر از یه عکسه جذاب  جدید از ســـــاسی مانکن؟

البتـــــه بگم که تو این عکســـــ جناب رئیســـــ جمبور هم حضور داره


Sasy Mankan Ft m.Ahmadi Ne.jad


 برای دیدن عکس کلیک کنید

عکســـــه زیـــــبا و عاشـــــقانه

و بـــــازم یه عکســـــه دیـــــگه

اینـــــم از عکســـــه زیـــــبا و عاشـــــقانه از حـــــاح آقـــــا

عکـــــس ازین عاشـــــقانه تر دـــــیده بـــــودید؟


Google

دیگـــــه جـــــای حرفی نمیـــــمونه

خودتـــــون ببینید و لـــــذت ببـــــرید

تقلب

تو امتحان تنظیم خانواده سوال اومده بود

" بیضه ی چپ بزرگتر است یا راست ؟

دست همه بچه ها رفته بود تو شلوارشون

که یهو مراقب تهدید کرد:

 " آلت تقلب رو ضمیمه ی برگه تون می کنم ..."

آدمها برای دوستی

آدمها برای دوستی سه دسته اند:

اول .


اینکه یکبار بهشون خوبی میکنی اما یه عمر از تو سپاسگذارند
 ( سعی کن رفاقتت رو باهاشون حفظ کنی )
دوم.


 اینکه هر روز خوبی میکنی هر روز هم سپاسگذارن
 ( بااین گونه افراد اگه دوست داشتی دوست باش و اگر هم نه … نباش)
سوم.


 اینکه یکبار بهشون خوبی کنی هر روز طلبکار تر میشن …
(از این افراد بشدت دوری کن )

۹/۹/۹۰


بچه ها میدونید اگه در تاریخ ۹/۹/۹۰ ازدواج کنید


نهمین سالگرد ازدواجتون میشه ۹/۹/۹۹ ،


جان من کوتاهی نکنید، زیادم وقت ندارید


2 ماه و چند روز مونده  


منو بیخبر نذارید ♥


عکسی زیبا و تکرار نشدنی

امشب میخوام یه عکسی براتون بزارم که برنده ی یه جایزه شده

این عکس بدون شرح .امیدوارم خوشتون بیاد



توضیحات:

قابل ذکر که این عکس بدون استفاده از فتوشاپ میباشد

عکس کاملا واقعیه و هیچ شکی توش نیس

برای دیدن عکس روی لینک زیر کلیک کنید


کلیک کنید


بعد از امتحان



بعد از امتحان :

دوستم: دوسرورقه رو با انگشتش گرفته، با احتیاط داد به مراقب گفت:

 مراقب باش نریزه، تازه ست
داغه

مراقبه هم ورقه رو با احتیاط باز کرده می گه مگه چی توشه؟؟!

دوستم گفت : ر یــــــــــــــــــــــ د م...

جشن تولّد


زن :عزیزم نمیدونی برای جشن تولّدت چی خریدم .



مرد تشکر کرد و گفت :حالا بگو ببینم چی خریدی



زن :صبر کن برم بپوشم و بیام ..

دخی زیبا روی

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت بازدید کننده ها

ا یادم رفت بگم صلوات

چقد سخت بود مثه این مجری های اخبار حرف بزنی ها

امشب گفتم یه پست بترکون بزارم و یه حالی بدم به بچه ها

اینم از عکس بانوی زیبا


جملات رمانتیک ویژه پیچوندن


جملات رمانتیک ویژه پیچوندن:

- آرزوی من خوشبختیِ توئه ،

با من باشی یا نباشی فرقی نمیکنه !


 خودمم نمیدونم چیکار میخوام بکنم.

نمیخوام تو به آتیش من بسوزی !

- تو هم خوشگلی، هم باهوشی، هم زرنگی



؛ آدمایِ خیلی بهتر از من گیرت میاد !



... - ما طرز فکرمون با هم فرق میکنه،


دوست ندارم بیشتر از این اذیتت کنم !


- من لیاقت تو رو ندارم ، 


دوست ندارم زندگیت تباه بشه !


یه دوس دختر نداری

یه دوس دختر نداریم که سنشو بپرسیم


 اونم طفره بره بعد منم عصبانی بشم:wo تبر بردارم


 از وسط نصفش کنم دایره های بدنش رو بشمارم


 سنش رو بدست بیارم:ashk

زبان گویش دخترهای امروزی . .

زبان گویش دخترهای امروزی . .


زبان گویش دخترهای امروزی . . .

خوشگل.........................................خوجل

خوبی.............................................خوفی

جیگرتو بخورم.......................جیگلتو بخولم

قوربونت برم............................قولبونت بلم

چطوری.........................................چطولی

چیکار میکنی.........................چیکال میونی

سلام................................................شلام

دختر................................................دخمل

پسر................................................پسمل

عزیزم............................................عجیجم

بی تربیت.....................................بی تلبیت

نمیدونم...........................................نیدونم

دوست.........................................دوکست

چقدر...............................................چقدل


ابراز عشق دختر ایرانی به پسر : !


شلام عجیجم قولبونت بلم چطولی ,
 جیگلتو بخولم پسمل نیدونی چقدل دوکست دالم

آدم وقت نمیکنه درس بخونه

مشاور : هى احمق ، آخه ١٢٠٠٠٠ هم شد رتبه ؟ چ قد بت گفتم ایاشى نکن ؟!؟!
پسر : آقا به خدا اصلا وقت نکردیم ،
 الان براتون حساب مى کنم : ٥٢ روز که جمعه ( که برا استراحته )
٥٠ روز تابستون ( گرما امون نمى درس بخونى !)
 شبانه روزى ٨ ساعت خواب (که مى شه ١٢٢ روز )
 روزى یه ساعت تفریح برا سلامت جسم ( ١٥ روز )
 سى روز در سال هم که امتحان و این حرفا ,
 ٣ روز هم که حد اقل بیمارى ،
تعطیلات نوروزى و اعیاد ( دست کم ٣٠ روز ) ،
 ده روزم بازى
 ، مى مونه ١روز
 که اونم روز تولدمه !
 کى تو روز تولدش درس مى خونه ؟؟؟

مشاور : هى احمق ، آخه ١٢٠٠٠٠ هم شد رتبه ؟ چ قد بت گفتم ایاشى نکن ؟!؟!
پسر : آقا به خدا اصلا وقت نکردیم ،
 الان براتون حساب مى کنم : ٥٢ روز که جمعه ( که برا استراحته )
٥٠ روز تابستون ( گرما امون نمى درس بخونى !)
 شبانه روزى ٨ ساعت خواب (که مى شه ١٢٢ روز )
 روزى یه ساعت تفریح برا سلامت جسم ( ١٥ روز )
 سى روز در سال هم که امتحان و این حرفا ,
 ٣ روز هم که حد اقل بیمارى ،
تعطیلات نوروزى و اعیاد ( دست کم ٣٠ روز ) ،
 ده روزم بازى
 ، مى مونه ١روز
 که اونم روز تولدمه !
 کى تو روز تولدش درس مى خونه ؟؟؟

خوردن موش توسط دختر ایرانی!

خوردن موش توسط دختر ایرانی!

ناامنی؛ عامل بی رونقی بزرگترین پارک کرج

رشد بی رویه جمعیت و توسعه ناهمگون شهر کرج در حالی به وقوع پیوسته است که این رشد با توسعه امکانات تفریحی و رفاهی همراه نبوده است و از این رو پارک شهید چمران این شهر به دلیل حریم نا امن آن به طور مطلوب مورد استفاده قرار نمی گیرد.
دیدن این عکس ها خالی از لطف نیست
ادامه مطلب ...

سایپا بزودی . . .

سایپا بزودی خودروی اسلامی هوشمند میسازد

این خودرو هنگام حرکت صلوات میفرستد

.سرعت 80 به بالا آیت الکرسی می خواند.

درصورت بروز حادثه فاتحه میخواند،

و درصورت سوارکردن زن نامحرم صیغه میخواند

معلم حاضر جواب

دوستانی که دیپلم ریاضی یا تجربی دارن حتما می دونن که تو کتاب فیزیک سال سوم دبیرستان یه قانونی هست تحت عنوان قانون ک/ی/ر/شهف

یه روز تو یه دبیرستان دخترونه معلم که می خواسته رعایت ادب کرده باشه می گه:

خب بچه ها امروز می خوام درمورد قانون شهف صحبت کنم!

یکی از دخترای کلاس هم می گه: آقا اولشو خوردین؟

معلم حاضر جواب هم می گه: بدبخت! من همین یه بار خوردمش تو تمام عمرت باید بخوریش!!

بوسه های گلشیفته فراهانی


اسم این فیلم خورست آلو با مرغه

و اینم اولین بوسه ایست که گلشیفته در هالیوود تجربه میکنه






عکس کودکی بازیگرها و خواننده ها

خب اینبار با یه پست تاپ اومدم

عکس کودکی خواننده هایی همچون کامران و هومن و ابی شادمهر و گوگوش ....

و عکس کودکی بازیگرانی همچون باران کوثری و بهرام رادان و النازشاکردوست و نیکی کریمی ...

این عکسارو تو ادامه مطلب میتونید ببینید

ادامه مطلب ...

سوتی سریال ستایش

سوتی سریال ستایش

اس ام اس آنتی دختر

این دفعه اومدم با چندتا اس ام اس باحال آنتی دختر

البته به دخترا توهین نشه ها

اینو یکی از بچه ها فرستاده

اگه کسی هست که اس ام اس آنتی پسر قشنگ داره

بده من میزارم

اس ام اس ها دز ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

رمز پست=ehsan

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

شوهر پیدا کردید همین

یه "یه وقت خجالت نکشیا!!!"
 تقدیم به تمام دخترای بی جنبه فک و فامیلمون!!!
تا دیروز هر چی میشد با من درد و دل میکردن!!!
حالا که نامزد کردن یه جور خودشونو واسه من میگیرن!!
!یه وقت خجالت نکشیدا!!!شوهر کردید!!!
مدال المپیک که کسب نکردید!!!رتبه تک رقمی تو کنکور تشدید که!!!
شوهر پیدا کردید!!!:)

علی کریمی

ببینید به این میگن ورزشکار

علی کریمی ورزشکاره نه بعضیا که به خاطر پول چه کارا که نمیکنن

قهرمانان اینچنین در بین مردم جاودانه میشوند - زنده باد علی کریمی

تو مترو

تو مترو خانومه به یارو سلام میکنه
یارو میگه ببخشید خانوم بجا نمیارم
زنه میگه شما پدر یکی از بچه های من هستید
یارو با خجالت میگه ببخشید شما همونی نیستین که با رفیقم دو نفری ...... ؟
زنه سرخ میشه میگه نخیر
من دبیر ریاضی دخترتون هستم

شلوار جین

رفتم شلوار جین بخرم اولی رو پرو کردم میبینم تنگه فروشنده میگه: دوبار بپوشی جا باز میکنه , دومی رو پرو کردم میبینم گشاده فروشنده میگه: دوبار بشوری تنگ میشه!!!
بالاخره جا باز میکنن اینا یا تنگ میشن . . . ؟؟؟!!!!

کدام گزینه ؟؟

عروس متولد ۷۰ و داماد هم متولد ۶۸ !!! کدام گزینه صحیح میباشد ؟!

الف) من و شما ترشیدیم رفت !

ب) اینا خاله بازی راه انداختن !
...
ج) عرضه ی شوهر کردن نداری پشت سر مردم حرف نزن !

د) توانا بود هر که دانا بود …. ز شوهر دل پیر برنا بود ! (یعنی این عروس خانوم خیلی از تو دانا تر بوده که هیچ ، خیلی هم در جذب شوهر تو این زمونه تواناتر بوده،

دختر کبریت فروش

دختران طالبی فروش(همون دختر کبریت فروشه...بزرگ شده)
ماشالله یادت نره