.: نمـــــــــــــکی :.
.: نمـــــــــــــکی :.

.: نمـــــــــــــکی :.

فقط بخندید

چگونه سر کلاس sms بدیم

چگونه سر کلاس اس.ام.اس بدیم :))))

ﻣﻌﻠﻢ ﺍﺩﺑﯿﺎت


ﺣﺘﯽ ﺍﮔﻪ ﺷﺎﻋﺮﺍ ﺑﻪ ﺻﺮﺍﺣﺖ ﻣﯿﮕﻔﺘﻦ :


ﻋﺰﯾﺰﻡ؛ ﺩﻟﻢ ﺑﺮﺍﺕ ﺗﻨﮓ ﺷﺪﻩ ﺑﺮﯾﻢ ﺑﯿﺮﻭﻥ؟! 


ﺑﺎﺯﻡ ﻣﻌﻠﻢ ﺍﺩﺑﯿﺎﺗﺎ ﻣﯿﮕﻔﺘﻦ ﻣﻨﻈﻮﺭ ﺷﺎﻋﺮ ﻣﻌﺸﻮﻕ ﺍﻟﻬﯽ

ﻋﺮﻭﺝ ﺳﻤﺖ ﺧﺪﺍ ﺑﻮﺩﻩ

بانک داری اسلامی

بانـــــــکداری اســـــــــلامی
نکته رو فهمدید؟

عکس عجیب! پیدا کنید

تو این تصویر که زنه روی تخت نشسته ,

شوهرش به طور اتفاقی میاد خونه و تو همون حالت ازش عکس میگیره!

بعدا همین عکس باعث جداییشون میشه

چون یه مرد توی عکسه !

شما هم اگه میتونید اونو پیدا کنید



پی نوشت: به خاطر اینکه خیلیا نتونستن پیداش کنن و گفتن سره کاریه

خودک عکس رو ویرایش کردم

پنت هوس


پنت هوس که میگن اینه!

اصن جای بهتر واسه خواب داریم؟؟


فروش فوری

فـــــــــــروش فوری

با قیمت مناسب! بدون صافکاری و رنگ خوردگی!

موتور تقویت شده

برای خرید با ما تماس بگیرید


منفی جمله ی “من دارم میرم” چی میشه ؟


یه سوالی هست بدجور ذهن منو مشغول کرده

منفی جمله ی “من دارم میرم” چی میشه ؟

من دارم نمیرم !

من ندارم میرم !

نه من دارم میرم

اعراب به ما آموختند ..

اعراب به ما یاد دادن تالبی رو طالبی بنویسیم

که همه ی حروف کلمه پشت سر هم رو کیبورد قرار نگیرن

و ما شاهد جالبی  تایپ این کلمه نباشیم.


کیک تولد

کامران جان تولدت مبارک

ﺑﯽ ﺷﻮﻫﺮﯼ


ﺑﯽ ﺷﻮﻫﺮﯼ ﻫﻤﻪ ﺟﺎ ﻫﺴﺖ
ﺣﺘﯽ ﺗﻮ ﺩﺭﯾﺎﻫﺎ
ﺑﺒﯿﻨﯿﻦ، ﺍﯾﻨﻬﻤﻪ ﻋﺮﻭﺱ ﺩﺭﯾﺎﯾﯽ ﺩﺍﺭﯾﻢ،
ﺩﺭﯾﻎ ﺍﺯ ﯾﻪ ﺩﻭﻧﻪ ﺩﺍﻣﺎﺩ ﺩﺭﯾﺎﯾﯽ



ﺟﻬﺖ ﺩﻟﺪﺍﺭﯼ ﺩﺧﺘﺮ ﺧﺎﻧﻤﺎ :)))

رابطه ها یه جوری شده


الان رابطه ها یه جوری شده

یکی خیانت نمیکنه فک میکنه داره بهت لطف میکنه!!!



Jack Nicholson



"تو زندگیتون فقط باید به دو نفر دروغ بگید، یکی پلیس و یکی دوست دخترتون"

There's only two people in your life you should lie to... the police and your girlfriend

Jack Nicholson


خوابگاه پسران


یک روز معمولی در خوابگاه پسران


ماچ


یه ماچ خوشگل واسه همتون که دوستون دارم



آرنج


میای از در ورودی آپارتمان , داخل میشی میری سمت آسانسور ...
دکمه طبقه نهم آسانسور رو با آرنج میزنی ....
وقتی اومدی بالا از آسانسور که بیای بیرون سمت چپ خونه منه ....
با آرنج در میزنی و منم در رو باز میکنم ....
پسره میگه : به نظر آسون میاد ولی چرا باید با آرنج در بزنم ؟؟؟
دختره میگه : چی ؟؟؟؟ یعنی دست خالی اومدی دیدنم ؟؟؟


1024 تا پیامبر


به رفیقم میگم 1024 تا پیامبر داشتیم!


میگه یعنی 1 گیگ؟!  :|


ببین با چه کسانی شدیم 70 میلیون نفر ؟!


بغل یه بچه....


شما تو یه مهمونی بشین بغل یه بچه....
اگه این جمله رو نگفت بیا توف کن تو کامنت




"گوشیتو میدی بازی کنم" :|

قیافه دخترا وقتی ..


قیافه دخترا وقتی از چیزی سر درنمیارن :)))



فاز دخترا


فاز این دختر خانوما چیه واقعا ؟

http://s5.picofile.com/file/8131800126/10351239_797658476952285_9064374982469541290_n.png

پیراهن مسی

و سرانجام پیراهن مسی به دست من رسید!

نمیخواستم بگم که ریا بشه!

ولی مسی بعد از بازی با ایران پیرهنش رو واسم پست کرد

دمش گرم


ﮊﻭﺭﻧﺎﻝ

ﭼﻴﺰﻱ ﻛﻪ ﺗﻮﻱ ﮊﻭﺭﻧﺎﻝ ﻫﺴﺖ 
ﭼﻴﺰﻱ ﻛﻪ ﺧﺪﻳﺠﻪ ﺧﺎﻧﻮﻡ ﺧﻴﺎﻁ ﻣﻴﺪﻭﺯﻩ :|

خانوما اینو با ریتم بخونید :)))


خانوما اینو با ریتم بخونید:)))


شوهر شوهره، شوهر
 قند عسله، شوهر
 در و گوهر، شوهر
 یار و یاوره، شوهر
 بالشت پره، شوهر
 کی تاج سر؟،شوهر
 از گل بهتره، شوهر
 همه چیم فدای، شوهر


 حتما اینو حفظ کنین تو حموم با صدای بلند بخونید
 و ایشاالله که جواب میگیرد بالاخره پسر همسایه صداتو میشنوه

دخترای ایرانی


تحقیقات نشون داده که ۹۹ درصد دخترای ایرانی

در طول عمرشون حداقل ۱بار این اسمس فرستادن:


( باشه مثه اینکه خیلی سرت شلوغه مزاحمت نمیشم.. بای!! )
و


۱۰۰درصد پسرای ایرانی دهنشون سرویس شده تا ثابت کنن دستشویی بودن...

غاز چرون


غاز چرون دیده بودی؟ نه وجدانن دیده بودی؟



http://s5.picofile.com/file/8131433534/10424245_833210240036959_3816880560209490869_n.png