.: نمـــــــــــــکی :.
.: نمـــــــــــــکی :.

.: نمـــــــــــــکی :.

فقط بخندید

عکس عجیب! پیدا کنید

تو این تصویر که زنه روی تخت نشسته ,

شوهرش به طور اتفاقی میاد خونه و تو همون حالت ازش عکس میگیره!

بعدا همین عکس باعث جداییشون میشه

چون یه مرد توی عکسه !

شما هم اگه میتونید اونو پیدا کنید



پی نوشت: به خاطر اینکه خیلیا نتونستن پیداش کنن و گفتن سره کاریه

خودک عکس رو ویرایش کردم

نظرات 8 + ارسال نظر
علی دوشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:53 ب.ظ

من که پیدا نکردم

بیشتر دقت کن!
خدایی سرکاری نیست

MATA دوشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:24 ب.ظ

nabud ke !

هست ! دقت کن!

آرزو سه‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:30 ق.ظ

ee man didamesh :))
vali khub ko kojast ? khhhhhhhh

باید دقت کنی
خودم نیم ساعت دنبالش گشتم

Erfan سه‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:31 ب.ظ

اون گوشه سمت راست تخت پیش کابل

آفرین
الان که گفتی کجاست ولی بازم خیلیا نمیبیننش

آرزو دوشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:15 ق.ظ

هه سینا تو لاین الان بحث این عکسه شده

ولی من این عکسو تو آرشیوم داشتم!
لاینه من سوت و کوره

آرزو چهارشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:07 ق.ظ

ye pesare to gp avorde bod migoft ... amin bod esmesh

e cheraa ?

چرا نداره
خب سوت و کوره

ali چهارشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:05 ب.ظ

فکر کنم پشت بالشه

پشت بالشت نیست

@لیرضا دوشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:17 ق.ظ

چرا مردمو اسگل میکنی خو بگو کجاس دیگ

befarma

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد