.: نمـــــــــــــکی :.
.: نمـــــــــــــکی :.

.: نمـــــــــــــکی :.

فقط بخندید

بچه پررو

بچه گرسنه شده خب!

ببین چجور نگاه میکنه


نظرات 6 + ارسال نظر
sanaz چهارشنبه 18 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 07:05 ب.ظ

ای جونممممممممم چه وروجک و شیطونه. نکنه خودتی سینا

اسمه من سینا نیست که :|

mata چهارشنبه 18 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:07 ب.ظ

inke khube
bache 9 maahe jolo 20 nafar shirje raft roosh

مگه کسی گفت این بده؟؟
بچه نه ماهه که جلو 20 نفر یا 1 نفر حالیش نیست

sanaz جمعه 20 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:26 ق.ظ

اخه حرفا منو یاد سینا میندازه

یاد سینا ؟ سینا چیه که یادش چی باشه :|

sanaz جمعه 20 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 05:13 ب.ظ

هچی سینا یه زمتن عخشم بوود

سینا عشقت بود! حتما هنوزم هست

sanaz شنبه 21 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:17 ب.ظ

نه بابا دیه عشق کسی دیگه ایه بیخی

عشقه کسه دیگه ایه؟؟غلط کرده
بگو تا خودم کلشو بکنم تو کسیه برنج
از قدیم میگفت عشق در دنیا یدونست
اون هم حاج خانوم سانازه

sanaz دوشنبه 23 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 04:25 ب.ظ

بیخیال دادا عاشق یکی دیه شده مال یه نفر دیس از اولم مال من نبود من فقط مال اون بودم

چرت نگو
من سینا رو میشناسم
کسی به اسم ساناز رو نمیشناسه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد