.: نمـــــــــــــکی :.
.: نمـــــــــــــکی :.

.: نمـــــــــــــکی :.

فقط بخندید

ریاضی 1...


ریاضی 1...
ریاضی 2..
ریاضی بشقاب پرنده...
ریاضی چرا نمیخنده...
انتگرال یگانه...
انتگرال دوگانه...
انتگرال سه گانه...
حالا دسسسس دسسس...
انتگرال دس توابع رقص...
حالا برعکس...
توابع دس، انتگرال رقص....
اون سینوس کسینوسا که دس نمیزنن ایشالا برن زیر رادیکال...
اثرات زیاد درس خوندنه شما زیاد جدی نگیر

نظرات 8 + ارسال نظر
نادم سه‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 05:06 ب.ظ http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

” عشق “
در مرد ها حسی هست که اسمشو میذارن ” غیرت “


و به همون حس در خانم ها میگن “حسادت “

اما ...

من به هردوشون میگم ” عشق “

تا عاشق نباشی

نه غیرتی میشی نه حسود !

sanaz چهارشنبه 18 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:18 ق.ظ

باحال بود میسی عزیزم

خواهش میکنم

sanaz چهارشنبه 18 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:04 ب.ظ

چاکریم

فــــــدایی داری

sanaz چهارشنبه 18 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 07:04 ب.ظ

والا

پر رو

sanaz جمعه 20 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:24 ق.ظ

اون که اره پررو هستم خیلیا گفتم تو هم روش بگو

از افعاله معکوس استفاده کردم!
خیلی هم کم رویی

sanaz جمعه 20 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 05:14 ب.ظ

باوشه بابا

عاشقه دخترای حرف گوش کنم

sanaz شنبه 21 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:16 ب.ظ

ممنون

چرا به خودت میگیری؟ تو که حرف گوش کن نیستی

sanaz دوشنبه 23 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 04:23 ب.ظ

مییدونم بابا غلط کدم 34

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد