.: نمـــــــــــــکی :.
.: نمـــــــــــــکی :.

.: نمـــــــــــــکی :.

فقط بخندید

تیــــکــــه هـــــای باحـــــــال ایرانی جدید ...!!!

آب دماغتیم…آنتی هیستامین بخور ، فنا شیم

· دیگه از زغال دلسوخته تر داریم؟زغالتم

· باغبون برا داشتن یه گل سرخ نوکری هزارتا خار رو میکنه !! باغبونتم رفیق !

· کلاج ماشینتیم پاتو بزار روش خلاص شیم

· باد معدتیم فشار بیار هوا شیم

· قرمزی چشاتم نفازلین بریز فنا شیم

· پی پیتیم سیفونو بزن فناشیم

· بند کفشتیم گره بزن خفه شیم
· کش شلوارتم رفیق ولم کن تا آبروتو ببرم

· سیگارتیم بکش تا دود شیم

· زنگ در خونتم هر کس تو رو بخواد باید منو بزنه

· چروک لباستیم اتو بزنی هلاک شدیم!




متلک بسیجیا:
· - روزه هاتو بگیرم جیگر

· - وقت بده واست دعا کنیم

· - خدا توفیق بده مهر نمازتون بشیم

· - حیف که روزه ام وگرنه جیگرتو میخوردم

· - خواهر اگه نمازتون دیر شده برسونمتون

· - دعای کمیل در خدمتتون باشیم

تیکه پسرها به دخترها :

· خانوم شماره بدم پاره میکنی؟

· خانم پا نمیدی !!؟ واس رزمنده میخوام …

· خانوم ببخشید مستقیم از کدوم طرفه

· خانوم شماره ی کفشمو بدم؟

· (در برخورد با چنتا دختره زیبا) هنوز فصله هلو نشده

· (در برخورد با چنتا دختره کم سن) اِ مهد کودک تعطیل شد شما اومدین بیرون.

· حاج خانومم ماچ خانوم

· آهای خانوم کجا کجا

· از اون بالا کفتر می‌آید

· آخ چشم ..فدات بشم

· نازتو بخورم ..شب شام نخورم

· خانونم شما دو تا سه قلوئید؟

· این روزها همه به من شماره می‌دهند شما چطور

· دهات چه خبر؟

· فدات و بخورم

· قربونت بچسبم

· فدات بگردم

· خودت مگه خواهر مادر نیستی؟

· خانوم جیگرتو واسم بلوتوث میکنی؟

· جیگرتو یواشکی بخورم

· ببخشید شما چقدر شبیه دوست دختره آیندهء من هستین

· هندونه بیار قاچ کنم لباتو بیار ماچ کنم

· جیگول برای من فیگور نگیر

· خانوما گلتون چوپون نمیخواد ؟!

· مگه خیار دیدی که اینقد نمک می پاشی نمکدون ؟

· برو کنار بذار باد بیاد.

· خوشگل درخت نارگیل




اینم چند تا متلک که به دخترهای دماغ عملی میتونید بندازید

· خانوم شما بینیتونو ختنه کردید؟

· خانوم شما دماغتونو مدل خوکی عمل کردید؟

· خانوم میاید دماغامون عوض؟

· اینو صافکاری کرده که بعدا درخت بکاره

· اینو دماغشو تازه خریده برچسبش و نکنده

· خانوم کلیه هاتو فروختی دماغتو عمل کردی؟

· دماغت پریوده نوار بهداشتی گذاشتی روش؟

· میبخشید خانوم دماغتونو خر گازگرفته؟

· ده بار دیگه دماغت وعمل کنی تازی میشی مثل اِبی

· خانوم بینیتون افتاده چسب زدین؟

· خواستی ماشین بخری وانت بخر بینیت و بندازی عقب




تیکه های حال گیری :

· آدم تو شهر سگا گربه ی شهر باشه، اما اینقد زن ذلیل نباشه

· کم پیدایی الحمدالله

· حرف نزنی نمیگن لالی

· چقدر گفتم خریت مد نشده، دنبال لباسش نگردین

· خیلی سر به زیری ، به تیر برق نخوری

· حیف اونایی که مردن و صدای تورو نشنیدن (بدصدایی)

· حرف یومیه اش رو بلد نیست بزنه

· “شکلات مغز داره تو نداری.”

· اگه بطری دادن بهتون نتونستین بازش کنید وبعدی بازش کرد با آرامش بگید:”من خستش کرده بودم”

· دوست داشتی یه دست و یه پا نداشتی پشت موی منو داشتی؟

· تکی به خدا—– (کمی مکث که طرف فکر کنه واقعا کسیه)—– جفت بودی میبستمت به گاری.

· میخای دست پیشو بگیری که بعدش پای پیشو بگیری؟

· میگن سر بیگناه بالای دار میره پائین نمی یاد.
نظرات 2 + ارسال نظر
آرام دوشنبه 16 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:36 ق.ظ

فدات شم. قربونت برم . دورت بگئدم آخه نمیشد یه ذره کمتر هوای پسرارو داشته باشی؟کل وبلاگت ما دخترارو کبوندی.

من دخترارو خیلی دوس دارم

Nafas دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 04:49 ب.ظ

چندتا تیکه هم مخصوص پسرا بزارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد