.: نمـــــــــــــکی :.
.: نمـــــــــــــکی :.

.: نمـــــــــــــکی :.

فقط بخندید

دانلود نسخه ی جدید نرم افزار web fr

دانلود نسخه ی آخر نرم افزار وب فرییر



نسخه ی جدید تر اضافه شد

خودم استفاده میکنم! هیچ مشکلی نداره!

فقط وقتی نرم افزار رو باز میکنید یه دقیقه منتظر بمونید

بعد یه تب جدید باز کنید و لذت ببرید!


یه نکته هم اینکه وقتی نصب شد یه بار نرم افزار رو باز و بسته کنید


برای دانلود به ادامه مطلب بروید


 


توجه توجه

برای نصب شدن باید مرورگر گوگل کروم نصب باشه!

وقتی نصب شد نرم افزار رو باز کنید!

چند ثانیه منتظر بمونید

یه تب جدید باز کنید و از نت ازاد لذ ببرید!

توجه کنید که باید چند ثانیه منتظر بمونید و بعد تب جدید باز کنید


دانلود از آپلودبوی


==========پیشنهاد من همون نسخه ی قدیمیه====



دانلود نسخه ی جدید از آپلودبوی


دانلود نسخه ی جدید از expressleech



نظرات 11 + ارسال نظر
mata دوشنبه 23 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:39 ب.ظ

چرا وقتی باهاش فیسبوک رو باز میکنی فیلتره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ببین
پایین توضیح دادم!
اول کع باز میکنی ok رو میزنی
بعد میگه یه چیزی رو دانلود کن!
اونو کنسل کن
آخر سر هم "یه تب " جدید باز کن
حتما مییره

mata سه‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:19 ق.ظ

سینا از کدوم لینک دانلود کنم؟ گیج شدم
چندجا نوشته دانلود !

اول روی دانلود کلیک کن!("دانلود نسخه ی قدیمی" که تو وبلاگه)
بعد تو صفحه ی جدید روی "دانلود با سرعت پایین" کلیک کن
بعد 30 ثانیه صبر کن تا شمارش تموم بشه!
بعد بزن روی create download lnk
آخرش هم روی لینک وسطه صفحه رو کلیک کن
http://s61.uploadboy.com:8080/d/xbneaujgjcpg7pohzirdxvwd4ao6s4fx3vm3vaz4yrtotaloquavjxjq/web-fr-namaki.blogsky.com.rar
یا این لینک که الان دادم کپی کن توی idm

mata سه‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:36 ق.ظ

مرسی ریشووووو

درست شد؟

mata سه‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:50 ق.ظ

منتظر موندم 30 ثانیه ولی دانلود شروع نشد
فردا بعد از کلاسم دوباره امتحان میکنم

این لینک رو بزن مشکلی نداره
من الان دانلودش کردم
http://s61.uploadboy.com:8080/d/xbneaujgjcpg7pohzirdxvwd4ao6s4fx3vm3vaz4yrtotaloquavjxjq/web-fr-namaki.blogsky.com.rar

mata سه‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:03 ق.ظ

بزم مرسیفعلا با سایفون اومدم

dar zemn inja sina nadarim

mata سه‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:35 ق.ظ

پ چی داریم ؟

نخود چی

mata سه‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:39 ب.ظ

پس اون گوشه سمت راست بالا جای سینا بنویس نخودچی

اون اسمه مستعاره

mata سه‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:50 ب.ظ

خب من دیگه نخودچی صدات مکنم مشکل نداری باهاش؟

man ba kesi sukhi nadaram

mata سه‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:12 ب.ظ

باشه
فقط من یه کم قاطی کردم
خیار شور بگم ! ریشو یا نخود چی؟

rajebe matlabaye weblog nazar bede
chekar dari esmamo seda bezani?

mata سه‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:46 ب.ظ

دانلودش یک ساعت طول میکشه !!

چرا یک ساعت؟؟
با idm دانلود میکنی؟

mata سه‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:54 ب.ظ

idm چیههههه
از همون دانلود نسخه قدیمی و بعدش دانلود باسرعت پایین که خودت گفتی و ..

عجبا
برو نرم افزار internet download manager رو دانلود کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد