.: نمـــــــــــــکی :.
.: نمـــــــــــــکی :.

.: نمـــــــــــــکی :.

فقط بخندید

دختره همسایمون



این دخدره همسایمون داره شوهر می کنه

بدونه اینکه یه اجازه ای چیزی از من بگیره ،

اینه رسمه همسایه داری ؟؟؟

حیفه اون همه آمپولی که من به تو زدم

نظرات 8 + ارسال نظر
هستی یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:11 ب.ظ

چرا اتفاقا به من گفت که بهت بگم فقط ترسیدم یه بلایی سرخود بیاری اینه که نگفتم تشکر لازم نیست

همیشه بد خبری؟

Erfan جمعه 24 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:52 ب.ظ

خوشم میاد ازت تو امپول زدی من که حاصل دست رنجم دارم ازش چیییییییییی

پس هم دردیم

تاریکا شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:44 ب.ظ http://sun20.blogsky.com/

به منم سربزن

باشه

دوقلوها شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:06 ب.ظ http://www.negarin.blogsky.com


مخصوصا تو این گرووووووووووووووونیا
جالب بود!!!!!

هستی جمعه 1 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:00 ب.ظ

نه دیگه خبرای بدو بهت نمیگم

یه خبر خوب بهم بگو که باورم بشه الان؟

هستی شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:47 ق.ظ

دنیا تموم نشد

کی گفته دنیا تموم نشده؟ دنیا تموم شده
من از دیوار رد میشم تازه پروازم میکنم
تو داغی نمیفهمی

هستی پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:50 ب.ظ

دیدی چی شد این چند وقت پیشا دیدم یکی داره از تو دیوار میاد بیرون پس تو بودی

نه من تکذیب میکنم
در ملا عام ازین حرکتا انجام نمیدم!

هستی سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:24 ب.ظ

نه بابا ملاعام چیه من که جز تو که روح باشی چیزی دیگه اونجا ندیدمه

ختما کوری که اون همه ملا عامو ندیدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد