.: نمـــــــــــــکی :.
.: نمـــــــــــــکی :.

.: نمـــــــــــــکی :.

فقط بخندید

خوشگل که باشی

خوشگل که باشی
 نه نیاز به دار زدنِ آرایشو تزریقِ ژل داری
 نه انهدامِ فتوشاپ...


نظرات 6 + ارسال نظر
هستی شنبه 11 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:06 ب.ظ

عکس من و از کجا پیدا کردی فقط رنگ چشام و ناجوانمردانه عوض کردن اخه مشکی کجا آبی کجا

az in etemad be saghfet khosham umad

هستی یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:09 ب.ظ

زیبایی که احتیاج به اعتماد به نفس نداره احتیاج به مواظبت داره سخنی گهربار و قصار از مرحوم استاد خرزو خان

پس بدو بیا مواظبت باشم خرگوش نخوره تورو نمکدون

هستی جمعه 1 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:02 ب.ظ

نه دیگه شما زحمت نکش خرزو مواظبمه در ضمن صورتت و این شکلی نکن چین و چروک میاره

مرثی که انقد به فکرمی

هستی شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:49 ق.ظ

من همین که فکر خودم باشم کلی هنر کردم تو دیگه این بار و از دوش من بردار

باریه که رو دوشت گذاشتن
مجبوری ...

هستی پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:52 ب.ظ

حالا شما یه دوتیکه از این سنگیناش و بردار خدارو خوش نمیاد

همش دو تیکست
من دو تیکشو بردارم چیزیش میمونه؟

هستی سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:26 ب.ظ

خب نمونه بهتر

همین سنگیناس که آدمو قوی میکنه
بکش تا ادم شی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد