.: نمـــــــــــــکی :.
.: نمـــــــــــــکی :.

.: نمـــــــــــــکی :.

فقط بخندید

دهه ی اول محـرم


دستآورد یه ایــرانی فعـال و موفق در دهه ی اول محـرم


نظرات 8 + ارسال نظر
هستی شنبه 11 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:11 ب.ظ

غذاهارو ولش کن اون دوتا پا که داره قدم زنان از اتاق میاد بیرون سر نداشته

sar dashte

هستی یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:15 ب.ظ

اون و ولش کن دوتا پای دیگه پیدا کردم فک کنم سراشون الان تو سطل خورشت هستن

لازم نیست انقد به اون فکرت فشار بیاری عزیز برادر

هستی جمعه 1 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:04 ب.ظ

چی میگی تو این جوری که دارم پیش میرم یه بمب اتم اون وسطا کشف میکنم

موفق باشی
بمب باید بمب باشد! بمبی که بمب نباشد بمب نیست

هستی شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:46 ق.ظ

نترس خیالت تخت یه بمب کشف میکنم که بمب باشه بمبی که قیمه پلو باشه بمب نیست

الان میخوای بمب کشف کنی ؟ یا مزه بریزی؟

هستی پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:54 ب.ظ

گزینه سوم

خیلی با نمکی تـــــــــــــو

هستی سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:27 ب.ظ

میدونم خو

اصن من عاشق همین نمکت شدم
نمک گیرت شدم

[ بدون نام ] شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:07 ب.ظ

زاثسائشسا ناخسالثمث بشلاشف!

[ بدون نام ] شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:07 ب.ظ

FAGHAT CHESHMASH KHOSHGELE!

cheshmaye ki?

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد