.: نمـــــــــــــکی :.
.: نمـــــــــــــکی :.

.: نمـــــــــــــکی :.

فقط بخندید

تصاویری از فروشگاه فروش گوشت انسان +18

این تصاویر و نگاه کنید خیلی باحاله
تصاویر در ادامه مطلب
منبع:mihankhabar











نظرات 11 + ارسال نظر
site02 چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:05 ب.ظ http://www.site02.orq.ir

56065165155آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟
یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند
درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها
با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید
>>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<<
آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟
برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
http://www.site02.orq.ir

وای جمعه 21 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:58 ب.ظ


خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

هه دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:17 ب.ظ

واییییییییییییییییییییییییی حالم از خودم بهم خورد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

manaaaaaam halam azat beham khord

سعید دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:35 ق.ظ

آخه اینا چیه میزاری پسر خوب؟
حالا کجا هست؟

هستی شنبه 11 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:28 ب.ظ

فک کنم خالی بندی باشه

na raste, mikhay bebaramet az nazdik neshunet bbedam?

tik.tak پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:57 ب.ظ

Hala inaro kia mikharan b che dard mikhore o ina¿¿¿¿¿¡¡¡¡¡¡ o_O

اینا گوشته حیوونه که اینجوریشون کردن

هستی یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:58 ب.ظ

نه شما زحمت نکش خودت برو از نزدیک ببین بیا واسه من تعریف کن

من از نزدیک دیدم که عکسشو گذاشتم اینجا
تو هم بیا ببرم نشونت بدم

هستی جمعه 1 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:13 ب.ظ

نه دیگه شما از طرف من وکیل

من وکیله هیشکی نمیشم
با تشکر

هستی شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:53 ق.ظ

تورو خدا خواهش من بی تو چه کنم در این بیابان دنیا

از قبلیا بپرس چکار کردن
تو هم همون کارو بکن

هستی پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:58 ب.ظ

از ادم بپرسم یا حوا

اونش دیگه من ربط نداره

هستی سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:30 ب.ظ

خو پس به کی ربط داره ایا

این دیگه به تو ربط نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد