.: نمـــــــــــــکی :.
.: نمـــــــــــــکی :.

.: نمـــــــــــــکی :.

فقط بخندید

ضــــــد حال های باحال



-وقتی زنگ آیفون رو میزنم و در رو باز می کنن

دوباره زنگ میزنم و میگم: ممنون! باز شد!


-وقتی میخوام تلویزون رو خاموش کنم صداشو تا

آخرین شماره میبرم بالا تا نفر بعدی که میاد روشن کنه….


بقیه در ادامه مطلب..

-وسط مهمونی وقتی همه دارن چای یا میوه میخورن
با چند نفر هماهنگ میکنم یهویی بلند میشیم.
میگم خوب دیگه زحمت دادیم. بچه ها پاشین بریم بیشتر از این مزاحم نشیم




-توو خیابون محکم میزنم پشت یکی و تا برگشت
میگم: واااااای ببخشید فکر کردم رفیقمه…



-وقتی دارم با دوستم چت می کنم همه کلمه ها رو
میچسبونم به هم و اصلااسپیسنمیزنم



-توو خیابون خیلی با احترام از یه پسر آدرس میپرسم.
وقت جواب دادن جلوی چشماش از یکی دیگه میپرسم



-توی جمع پسرای فامیل وقتی همشون دارن فوتبال می ببینن
هی کانال تلویزیون رو عوض میکنم
.
.
چیه؟ باز بگم؟ :|
نظرات 1 + ارسال نظر
سارا دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:47 ق.ظ http://feriog.org

خیلی بامزه بود. به این فکر نکرده بودم. منم از این ببعد زنگ می زنم همینکارو می کنم. دوباره زنگ می زنم می گم باز شد!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد