.: نمـــــــــــــکی :.
.: نمـــــــــــــکی :.

.: نمـــــــــــــکی :.

فقط بخندید

ورزش زنان

علی کریمی و علی دایی و هادی ساعی ورزشکار هستن ولی !
دلم برای زنان ورزشکار میسوزد!
آنان که بیشتر از محمد خرمشهر آزاد کرده میکوشد!
تا ورزش زنان را آزاد کن!
میترسم ولی روزی هم ترانه برای این زنان بخوانن مانند ترانه ممد نبودی ببینی . . .


نظرات 5 + ارسال نظر
هستی دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:33 ب.ظ

شایدم سینا نبودی ببینی

تو که باشی کافیه
دوستان به جای ما

هستی دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:10 ب.ظ

هستی بدون سینا

الان دلم باید بسوزه؟

هستی دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:36 ب.ظ

نه یه لحظه صبر کن آب بیارم بعد بسوزه میترسم آتیش بگیری

لازم نیست انقد نگران من باشی ها !

هستی جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:41 ب.ظ

نگران تو نیستم میترسم محیط زیست آلوده بشه

من که میدونم نگرانه منی
حالا فیلم بازی کن که چی؟

هستی یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:48 ق.ظ

من همیشه نگران سعیدم تو که سعید نیستی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد