.: نمـــــــــــــکی :.
.: نمـــــــــــــکی :.

.: نمـــــــــــــکی :.

فقط بخندید

اینم سری اولــــ اســــ امــــ اســــ سرکاری ۹۰

اینم سری اول اســــ امــــ اســــ سرکاری ۹۰
گفتم
ــــ واسه اینکه بیکار نمونیمــــ یه حالی بدیمــــ به بچه ها
اینا واسه من تکراری
ــــ نیســــ البته منــــ مسیج باز نیستم ها
دیگه اگه تکراری
ــــ بود به کوچیکی خودتونــــ ببخشین




 از پیست موتورسواری مزاحم میشم......میتونم توقلبتون یه دور بزنم .
 
------------------------------------------------------------------
 
دیشب خوابتو دیدم، با یه لباس خوشگل نارنجی اومدی در خونه‌مون، هر چی گفتم بیا تو، نیومدی! گفتی کار دارم، برو آشغالاتو وردار بیار.
 
------------------------------------------------------------------
 
میدونی فرق سوزن با کاه چیه ؟
همیشه که جواب این زیر نیست ...یه بار مغز خودتو به کار ببند
 
------------------------------------------------------------------
 
نوشتم نامه ای با برگ گندم ، فراموشم نکن با حرف مردم
نوشتم نامه ای با شوق و خنده ، که باشی باخبر ازحال بنده
فرستادم مسیج از دل برایت ، جوابش را بده جانم فدایت.
 
------------------------------------------------------------------
 
_[]_|Π_
‘-O—-O-’
این سایپا بایک بشکه محبت قاچاق تقد یم تو باد
 
------------------------------------------------------------------
 
یه نصیحت به تو نامرد
 
نیم کیلو باش ولی مرد باش !
 
------------------------------------------------------------------
 
بخند !
 
بخند !  بخند !
 
خدای من ! خود میمونی ها !
 
------------------------------------------------------------------
 
مادر محترم : شصت پا وسیله ایست شخصی ،  که اختیارش رو دارم .
 
لطفاْ هرگاه سعی در خوردن شصت پای شما نمودم ، گیر بدهید . ( یک نوزاد )
 
---------------------------------------------------------------
_¡¡¡¡¡|Π___
‘=O¤¤¤¤O-’
یه سایپا غضنفر ، فدات !
نظرات 6 + ارسال نظر
هستی یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:58 ب.ظ

جون داداش بیکار بمونیم بهتره ها همچین سنگین تره

تو همینجوری سنگین هستی

هستی دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:36 ب.ظ

نه اتفاقا خیلی سبکم لاغری هم بد دردیه

یعنی الان باور کنم؟

هستی دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:11 ب.ظ

چیو آیا

هرچی راحتی

هستی سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:03 ق.ظ

من با سعید راحتم

به من چه؟

هستی جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:43 ب.ظ

کی باتو بود من با سعید جان بودم

۱۰۰۰باز گفتم من سعیدم

هستی یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:22 ب.ظ

حالا چرا گریه میکنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد