.: نمـــــــــــــکی :.
.: نمـــــــــــــکی :.

.: نمـــــــــــــکی :.

فقط بخندید

قلیون

رفتم از آخونده پرسیدم حاجى عیب داره وقتى داریم دعا مى کنیم قلیونم بکشیم ؟

آخوند : پسر جان این چه حرفیه میزنى؟؟؟
، حرمت منو نگه نمى دارى حرمت خدا رو نگه دار !

...رفتم به رفیقم گفتم قضیه رو ، گفت احمقى دیگه ،
نمى فهمى چه جورى باید سوال بپرسى

خودش رفت پیش حاجى و پرسید :
مى شه وقتى داریم قلیون مى کشیم ، دعا هم بکنیم ؟

حاجی هم گفت:
بله پسرم ، چرا نشه ! شما باید در همه حال به یاد خدا باشید

نظرات 2 + ارسال نظر
هستی یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:41 ب.ظ

بخندم یا گریه کنم یا بشینم نکات مهم جملات قصار شمارو استخراج کنم

شبا آب دریا سرده
بهترین گزینه

هستی دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:04 ب.ظ

شور هم هست به خاطر نمک ریزی بعضی ها

اشکال نداره شورم باشه
به کاره تو میاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد