.: نمـــــــــــــکی :.
.: نمـــــــــــــکی :.

.: نمـــــــــــــکی :.

فقط بخندید

دختران بالا شهر

عکس دختران بالاشهر تهران

در زمان قاجار اگه دارید می خندید

باید خدمتتون عرض کنم

اینا در زمان خودشون

آخر کلاس   بودن .......


نظرات 6 + ارسال نظر
parisa پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:18 ب.ظ http://www.skyweb.com

سلام ممنون که سر زدی عکساتو بهم بده

خواهش میکنم
چه عکسی رو؟

هستی یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:09 ب.ظ

عکسای یادگاری که کنار عمت انداختی

قرار بود لو ندی دیگه
حلا فردا عم ناراحت میشه که چرا لوش دادی

هستی دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:06 ب.ظ

نترس بابا ناراحت نمیشه حالا تو کدوماشونی فکر کنم وسطی هستی

من تو عکس معلوم نیستم
قایم شدم پشت تو دختره

هستی دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:17 ب.ظ

نترس بابا ریا نمیشه همچین زشتم نیستی هستی همه جوره قبولت داره

معلومه که زش نیستم
من ژشت سرت قایم شدم که زشتیه شما منم زش نکنه

هستی دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:43 ب.ظ

چه باوقار چه باحیا من که پسندیدمت میخوام واسه پسرم بگیرمت

جالا یکی واسه خودت پیدا کن
یه پسر بیار بیار
بعد به فکر پسرت باش

هستی یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:52 ق.ظ

حیا کن یعنی به سعید جونم خیانت کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد