.: نمـــــــــــــکی :.
.: نمـــــــــــــکی :.

.: نمـــــــــــــکی :.

فقط بخندید

عید فطر مــــــــــبارک

توجـــــــــه                                                                                   توجـــــــــه


عیـــــــــد فـــــــــطر مبـــــــــارک

طبـــــــــق خبر موثـــــــــق فردا عیـــــــــده

چون همین الان جلو آیـــــــــینه بودم و ماه رو دیدم

مـــــــــبارک

نظرات 2 + ارسال نظر
صفورا سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:52 ق.ظ http://www.lahzehayeshaeraneh.blogsky.com

سلام
کاش واقعا همین که گفتی میبود چون من حسابی تشنمه باید تا افطار صبر کنم

بخور عزیزم
بابا ماه و دیدن دیگه
چرا لج میکنید؟

هستی سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:40 ب.ظ

گفتم نرم جلو آینه این سیناهه از راه به در میشه پس کار تو بود تا من و دیدی رفتی جار زدی

بیا سو استفاده نکنید plz

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد